Buletin informativ în conformitate cu art. 5 alin. 2 din Legea 544/2001

Acte normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice

 

a) Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Chiojdu, judetul  Buzău;
 

b) Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al Primariei comunei Chiojdu, judetul Buzău ;

b1) Organigrama institutiei

b2) Regulamentul de organizare si functionare

 

b3) Programul de functionare:

  • Luni - Joi: 8:00 - 16:00
  • Vineri: 08:00 - 13:00
  • Sambata - Duminica: Liber

b4) Program de audiente:

  • Primar : 
  • Viceprimar : LAZAR GHEORGHE – Marti, Miercuri si Joi între orele 9:30 - 11:00 și 13:00 - 15:00
  • Secretar : GHERGHICEANU DANIELA – Miercuri și Vineri între orele  9:00 – 13:00

 

c) Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primariei comunei si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor de interes public:


Conducerea Primariei comunei  :

  • Primar : NEAMȚU GHEORGHE
  • Viceprimar : LAZAR GHEORGHE 
  • Secretar : GHERGHICEANU DANIELA

Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public: 

  • Budileanu Elena
  • Email: primariachiojdu@yahoo.com
  • Tel. : 0238-599 618 / Fax: 0238-599 500

d) Coordonatele de contact

  • Denumire:Primaria comunei  Chiojdu , judetul Buzău ;   
  • Sediul: sat Chiojdu  – COMUNA Chiojdujudetul Buzău
  • Telefon: 0238-599 618 / Fax: 0238-599 500
  • E-mail:primariachiojdu@yahoo.com
  • Pagina de internet: www.comunachiojdu.ro

 

e) Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil.


f) Lista cuprinzand documentele de interes public

 

g) Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii

 

h) Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice în situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate

 

 

Înapoi